Goncaaam Kızlar merhaba 30 mart 1 mayıs 6 mayıs ve 9 mayıs tarihlerinde kanamam oldu doktor progestan başladı kullanıyorum rahminde açılma yok bebeğin sağlıklı dedi ama neden bu kanamalar oluyo anlamadım aklım hep bebeğimde iyi mi diye 5.ayımıza girdik