Hanımlar merhaba anneler gününüz kutlu olsun 💐
ben ilk gebeligimde de bu uygulamayi kullandim ve o kadar guzel vakit gecirdim ki hem sorularimizi paylastik hem duygularimizi. Doguma bile buraya yazmadan gitmedim 😃 Cok yararli bi uygulama. Ve rabbim tekrar indirmeyi nasip etti cok sukur. 2.hamileligimi ogrendim ve cok degisik hissediyorum sevinc heyecan elbette oldu ama en buyuk his KORKU.. yetebilecek miyim 2.dogunca 1 ne kadarlik olacak bana müsaade edicek mi icine kapanir mi ona haksizlik mi ettim vicdan yapiyorum simdiden. bu durumda olanlar yasadiklarini yada hissettiklerini yazabilir mi okumaya ihtiyacim var. 🙏🏻