LemanGndz Kızlar bugün doktora gittim normal doğum için gayet sağlıklı olduğunu herşeyin yolunda gittiğini söyledi tatile gideceği içinde açılman varsa doğuma alacağım dedi bu arada 38+5 haftalığım hemşire çatı muayenesine aldı doktor ultrason ve nst yi inceledikten sonra çatı muayenesinde hiç açılmam olmadığını söyledi hemşire ama doğum kanalın çok yumuşak yani rahmin çok yumuşamış her an bebek gelebilir dedi benimle aynı durumda olan oldumu acaba aranızda çok sabırsızlanıyorum doğsun istiyorum bide artık😣
Mommytobe LemanGndz sanırım ayarlasan denk gelmeyecek bi olay olmus:) bende 38+5 im ve bugun catı muayenesi oldum. 3 cm acılmam varmıs ve kanamam oldu muayene sırasında her an gelebilir bebek dedi doktor. Beklemedeyim☺️
LemanGndz Mommytobe bana açılma yok ama yumuşama var diyor yumuşama nasıl oluyor onun merakına düştüm acaba kesemi inceldi