hndhnd bende 25 haftalığım muayene esnasında yaşadım sancın var dedi doktor halbuki ben bişey hissetmiyodum nstye yolladı orda da bişey çıkmadı ara ara olduğunu söyledim önemli bişey görmedi bu aylardan sonra yalancı sancılar başlayabilir hatta erken doğum bile söz konusu dikkat edin istirahat halinde bulun az ve sık sık yemeye dikkat et