Ben gebe kaldığım zaman yapmıştı doktor hala neden yaptığını anlamadım. 2,8 çıkmıştı sınırın 2,5 olduğunu kesin gebelik şekeri çıkacağını tamamen şekeri çıkartan şeyleri kesmem gerektiğini söylemişti. Sonra doktorumu değiştirip başka doktora geçtim bir şeye dikkat etmene gerek yok 24. Haftada gebelik şekerine bakarız dedi. Hiçte gebelik şekeri çıkmadı çok dikkat etmememe rağmen kilo da almadım bence hamileliğin insülin direnciyle çok ilgisi yok belki hamile kalmaya engeldir onu bilemiyorum ama hamile kaldıktan sonra ben bir sorunla karşılaşmadım bu anlamda.