Hanımlar öncelikle selamun aleyküm sonrasına geçelim😂
20 haftalık ikiz gebeyim bebeklerimin kıyafet ihtiyacını ailem karşılasada bez ve ıslak mendili ben alıcam aslında stok yapıcam ikiz olduğu için olurda insanın parası olmaz alamayız diye şimdide kenara koyucam ıslak mendillerimi falan ilerde sıkıntı çekmiyim çünkü daha mamaları var benim sizden yardım isteme sebebim bebekker 1 numara bezi kaç aylık olana kadar takıyolar iki numara bezi kaç aylığa kadar kullanıyolar 1.2.3 numaraları stok yapıp kenarda bulunsun diye hemen alıcam sleepy alıcam bebek bezini herkes çok memnun aynı şekilde sleepy ıslak mendil kullanıcam trendyolda 24 paket 90 lı sleepy ıslak mendil 108 lira bu arada haberiniz olsun hanımlar cevaplarınızı bekliyorum😊