Merhaba arkadaşlar, dün itibariyle bende hamile olduğumu öğrendim :) uygulamalarda dün 4 hafta 6 günlük gösteriyordu betam 163.15 çıktı. Tecrübeli anneler fikir verebilir mi nasıl bu değer? Birde 6 haftadan önce ultrasonda gözükmez şimdilik hastaneye gitme haftalık beta ölçtür diyorlar doğru mu bu bekleyeyim mi 2-3 hafta daha? Zaten hastane yada doktor da henüz bir fikrim yok bahçelievler Küçükçekmece Bakırköy için doktor ve hastane önerisi de alabilirim 🌼