vogue açıkçası hiçbir belirtim olmadı. Hatta ne en başından beri çok rahat bir hamilelik geçirdim. Esime cevreme ohoo ben böyle olursa 2-3 çocuk yaparım bile dedim. Taa ki cuma gecesine kadar.. Wc ye gidince tuvaletini yaptım, elimi yikadim, makyajimi da yıkarken bacaklarimdan birsey süzüldügünü hissettim, kilodum taytim ağ kısmı ıslanmışti. Idrarim mi bitmedi diye klozete egilmemle biraz daha spontan berrak bir su geldiğini fark ettim hemen hastaneye gittim zaten. Evime 2 dakika arabayla. Orada muayene ettiler test yaptılar, suyumun geldiğini, rahim agzimda yumusama olduğunu, bebegin kanala girdiğini söylediler. Ben şok tabi. Sonrasinda bebek yogun bakim olan baska hastaneye transfer edildim, ayni muayeneler yapıldı. Vaginal enfeksiyon açısından sürüntü örneği alındı. Sonucu daha gelmedi. Ama önlem amaçlı antibiyotik tedavisine başlandı. Günde 2 defa kan alınıp, kandaki enfeksiyon degerlerime bakılıyor. 2 defa da akciğer gelişimi icin bebeğin kortizonlu igne oldum. Gerek olursa 3-4 hafta sonra tekrarlanacak. Neden olabilir böyle bir şey diye sorduğumda bazen nedensiz olur, bazen de vajinal enfeksiyondan olabilir dedi.kendim hemşireyim bir vajinal enfeksiyon olsa akintidan dolayi fark edebilirim diye düşünüyorum ama test sonucu daha gelmedi dediğim gibi. Hersey Allahtan 😔