Pkzctz evet doğumun yakın ben nişanın bozulduktan sonra sancılarını takip ettim 5 dk ya düşene kadar gitmedim hastaneye ertesi gün doğum yaptım Rabbim yardımcın olsun inşallah sancıları i cekerken vizede dua et olurmu hayırlısıyla doguralim bir kız evladım olsun çok istiyorum hayırlısıyla sagliklica