Canim anneler ve anne adaylari. Cok aktif bir uye degildim fakat bugun itibari ile hastaneye yatisim yapıliyor yarinda kismetse dogumda olucam (sezeryen). Hersey planli ve zamaninda oluyor bu arada. 2. Dogumum olucak nasip olursa. Ben cok panik biriyim ve biraz korkuyorum. Benim icin dua edermisiniz? Birde sormak istediginiz bisey olursa hastane hazirlik evresi ameliyat vs vs olay yerinden bildirebilirim 😍😍😍 sevgiyle kalin simdiden hepimizin Allah yardimcisi olsun