tugcetinn şaka gibi ya gidip durumu söylediniz mi insanın böyle bir durumda sakin kalması mümkün değil ailece psikolojik şiddet olmuş resmen. Sekreterleri ilaç konusunda berbat onu biliyorum çünkü 8 haftalık falandım enfeksiyonum vardı doktor bana içeride bir fitil bir de toz veriyorum dedi neyse çıktım reçeteyi onaylansın diye verdim e reçete olarak sisteme fitil değil aynı isimle başlayan kan ilacini girmiş. Eczaneye gittim kan ilacı ve toz verdi, ben daha önce kullandığım için onun kan ilacı olduğunu biliyorum ama bilmesem doktor da fitil yap dedi diye onu öyle bile kullanır insan çoğu kişi fitilden bir haber sonuçta. Dedim yanlışlık var bana fitil dediydi aradım sekreteri diyor ki yok doğru yazdım ben size onu verdi. Kagitti farklı yazıyor, reçete de farklı yazıyor en son hastaneye gidip çözdüm durumu da o gün bu gündür ısrarla doğru yaz diyorum kıza