gulnihal89 ben Yüreğir hastanesine gittim zehirlenme gibi bişey yaşadım acilde serum takıldı acilde ki doktor ilgiliydi kadın doğuma görünmemi bebeğin herhangi bir problemi var mı ona bakılmasını söyledi gittik bir kadın doktora söyledik acilden geldiğimizi ama ben her konuştukça çok kötü oluyordum eşime söyledim durumu anlat çok kötüyüm diye doktor o kadar sert ve ters davrandı ki birdaha gitmemeyi tercih ettim en azından o bölüme