Nazlicann1993 Arkadaşlar seyahat belgesi için başvuru yaptım. Şehir dışına çıkmak için başvuruda beni götüreceklerin ismini de yazdım tclerini de yazdım. Onaylandı onlar için bir daha izin almama gerek var mı bilen var mı acaba?
Gmsyusra Nazlicann1993 bende yapacağım ama nasıl yaptınız ne dediniz de onaylandı yardımcı olabilir misiniz 🤗
Sessiz-Limannn Nazlicann1993 merhaba ne olarak izin aldınız bende alacağım seyahat için ama hastane randevusu yada yaşadığım şehre dönme gibi şeyler var