M-oksuz9 Ftmagull Benim doktorum gebelikte de eğer doğduğunda emzirirsen o zamanda boyatman riskli dedi emzirmeyi sonlandırana kadar yada ilk 6 ay en azından uzak dur boyadan dedi
Sonay-34 Su123 bende sordum 37deyim tam bitkisel olacak diplerine sürmeyeceksin dedi diplerine sürmeyeceksem nedn yapayım diye düşündüm yapmadık :)