1caglahamt Merhaba anneler ve anne adayları biz 11 haftalık olduk ama hala hamile değilmişim gibi bi his var bebeği hissedemedim sizlerde nasıl ilerlerdi? İlk 3 hafta midem yandı sonra gayet normal😌
mucizemARAS 1caglahamt böyle düşünüp kendini üzme strese sokma arkadaşım 23 haftaya kadar hamile deilmiş gibiydi bense günüm gecer gecmez nide bulantısı ile mücadele ettim onu hisset içinde oldugunu biliyorsun 18 haftamda ilk hareketini hissettim bekle sabırlı ol hareketlenince daha cok anlıycaksın içinde iyi oldugunu
Yaseminatik57 1caglahamt. Canım 20 haftalık ikiz gebeyim bende hissetmiyorum için rahat olsun korkuyorum doktora gidiyom maşallah turp gibiler diyo😂 ilk gebelikte 22 24 haftaya kadar hissetmemek normalmiş arada bi tıkırtı oluyo ama benim istediğim boyutta değil içini ferah tut❤
Betl 1caglahamt benim yorgunum var midem bulanıyor günde 1 kere kesin çıkartıyorum basım dönüyor ama 10 haftalık oldum hamile gibi hissetmiyorum kendimi bide sürpriz bebek olunca hala inanamıyorum çünkü :)
Ebru24 1caglahamt 21 hftafa hissettim ben cnm sıkma canını bende endişeleniyodum ama korkma keyfini çıkar
matildaaa 13 haftalığım. Ben de hiç bişey hissetmedim. Hatta bulantı vs de hiç hiç olmadı. Gayet normal yaşantım aynı. Ağaca çık desen hamile olduğumu unutup çıkarım valla :) ne zaman hareketlerini hissedeceğim ben de sabırsızlıkla bekliyorum
hanzadeee matildaaa senden bendensin bende 13 haftaligim hic hamile degilim gibi cinsiyetini ogrenebildin mi benim netlesmedo hala cok merak ediyorum
Sevgidncl Merhaba bende 12+4 haftalığım hiçbir belirti yaşamadım sadece 2 gündür hafif bel ağrım oluyor arada dinlenince geçiyor inşallah herşey yolundadır bebeğimiz ve bizim için 🙏🏻💓
matildaaa hanzadeee birşey söylemedi doktor. 2li test dönemiydi onun üzerinde durunca benim de kafa oraya gitti. Ben de sormayı unuttum. Önümüzdeki kontrolde sorcam inş
hanzadeee matildaaa tamm canm doktor bakti ense ve burun kalinligi gayet normal dedi bende ikili test istemedim ben cok sukur hersey normaldi🙏