Meralrabiamhmt idrarında olabilir canım takip et eğer ıslaklı devam ederse suyun geliyo olabilir korkma doktora gidersin, 40. haftamda öyle olmuştu yavaş yavaş sızıntı şeklinde geldi suni sancıyla doğum başlatıldı bebek ve senin için enfeksiyon riski olur