kubranur58 düşünceni kendine sakla o zaman. Arkadaş yardımcı olmamız için bu başlığı açmış, hijyenik mi değil mi? Bu konuda senin fikrin ne, sen alır mısın almaz mısın? Bunu öğrenmek için değil dimi? Paran çoksa bunu bizim bilmemize gerek yok. Sen git sıfır al!