Burda hep gördüm bu zamana kadar post açıp dogurani şimdi sıra bende 40 hafta olduk daha ne sanci ne açılma hic bisey yok bende artık doğsun istiyorum hayırlısıyla, hadi bana fikir verin neler yapabilirim açılma sanci olması için suni istemiyorum 🙏🏻🤦♀️🤦♀️