Prensesim00 Kizlar biz 19+2 yiz ya kimisi diyorki yeni 5 ayliga gireceksin kimisi diyorki 5 bitiyor 6 dan gun aliyirsun ya kizlar siz nasil hesapliyorsunuz ben kac ayliksin dediklerinde ne diyecegimi sasiriyorum 🙄