Smysmt ismini vermek istemiyorum ama o hastanede bi doktora gittim bana senin çocuğun olmaz önce kistini aldır dedi kisti aldırdıktan sonrada bakalım tedavi edeceğiz dedi o kadar çok üzüldük ki çocuk düşünmediğimiz bir dönemdi ben kist için kontrole gitmiştim. Eşim çok üzülünce bir kez deneyelim dedi ve ilk seferde hamile kaldım. O yüzden hastaneye karşı bi önyargılıyım. Muayene sırasında zaten doktor yüzüme bile bakmadı böyle ciddi bi konuyu oturmadan ayaküstü söyledi ve beni gönderdi 🤷🏼♀️