Nuray11 Seda-1 bazen oturup konuşuyorum oğlum ses ver burdaysan diye karnımda çok yok unutuyorum hamile olduğumu nerdeyse😂
Seda-1 Nuray11 Ahahha 😂 bende öyle karnımı açıyorum sallıyorum hadi bebek az kımılda tembel olma diye
rukiyeeefeee Seda-1 Pff bende aksine hastahaneye hiç gitmek istemiyorum hastahane ismini duymak bile istemiyorum bunalıma giriyorum 😅