Günaydın güzel anneler ve anne adayları♥️💐
Anneler gününüz kutlu olsun🙏🏼🙈
Ve bir sorum olucak sizlere ,tekli süt sağma makinesi mi ?çiftli mi? hangisi işimi görür birde hangi marka daha iyi ,sağması ve çekim gücü iyi ? MAMAJO MU? LANSİNOH MU ?PHİLİPS AVENT Mİ? Sizde hangisi var hangisini önerirsiniz:) Orta bütceli birşey bakıyorum😇