HaticEylull Merhabalar. benim 1 haftadır göbeğimin altında bir ağrım oluyor. Özellikle ayağa kalkarken acayip zorlanıyorum. dün gece de regl ağrısı gibi bir şey başladı. Sabaha kadar uyutmadı beni. Böyle bir şey yaşayan var mı?
Mom789 Bende de o gobek alti yatarken kalkarken yürürken basladi çatı kemiğinde gibi sanki doktor normal artık hızla büyüyor dedi ama magnezyum yazdi hafifletiyor cidden sende sor doktoruna yazar direk zaten yada günde bir tane maden suyu tüketmeye çalış