Dinlenin bol bol, Allahin izniyle bu süreci saglikli.bir sekilde geçirirsiniz insallah. Hic yürümeyin bile 2.5 ay yattim ben once evden cikma demisti drum sonra da yataktan 12. Haftadan sonra vücutta bebekte toparliyor kendii. Dr ne derse dinleyin yalniz.