Assllaydn bebeğine bakmışlar zaten sorun yoksa kalp atışı devam ediyorsa en önemlisi o, doktorum bana öyle demişti. Kahve olarak gelmeye devam edebilir bir süre. Kendi doktorunuz detaylı bakınca kanamanın nedenini yerini görebilir o zaman daha çabuk sonuç verecek bir tedavi de uygular içiniz rahat etsin 🙏🏻