Kızlar merhabalar bende hamileliğimin başından beri geçmeyen yeşile dönük sarı akıntı var,koku yok,kaşıntı,kızarıklık yok,sadece akıntı var,kapsül verdi doktor kullandım(kullanmayı da tam beceremedim birazı geri aktı çıktı falan,sık tuvalete çıktığımdan da durmadı uzun süre) geçmedi nihayetinde,su da içiyorum,günde 3 kere çamaşır da değiştiriyorum ama yok 😞 Sizde de var mı neler yaptınız geçirmek için? Tehlikeli bir durum yaratır mı bu acaba?