Nesliko Bursa’da yaşayan güzel hamişler ben 6 haftalık hamileyim.Ve evime yakın diye osmangazi tıp da Özlem Çaylan Canıteze gidiyorum.Doktor hakkında bilgisi olan var mı.??Siz hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz.?? 🥰
byzza16 Nesliko merhaba hayırlı olsun 😍 Ben ceylan hastanesi Elif Külahçı Aslana gidiyorum 27 haftalık hamileyim. Kendisinden çok çok memnunum kadın doğum doktorunun yanında ayrıca psikolog gibi herseyi çok iyi ve rahatlatıcı bir şekilde anlatıyor ☺️❤️
Meva21 Nesliko gülin okana gidiyorum kendi kliniği var cok ilgili herşeyi detaylı inceler cokkk memnummm
Buketkucuk Nesliko bende Özel Hayat Hastanesi’ne Gonca Oğurlu Pakay hanıma gidiyorum şuanlık memnunum 40 haftalığız🌸🙏🏼
ogrencianne35 Nesliko ben doruk yıldırım a gidiyorum 34.hafta da değiştirdim doktorumu iyikide degistirmissin Embiye yılmaz a gidiyorum şuan doğumuma az kaldı zaten çok iyi bir doktor kendi muayenehanesi var 150 tl muayene ücreti