Mom789 teşekkür ederim öncelikle, yalnız ben tatlı yediğim zaman çocuk kıpır kıpır dönüyordu bunları hissediyordum ama şuan his yok, bide sabahları çok acıkırdım yada durmadan gün içinde filan, bunlar da olmuyor, özel hastaneyi aradım randewunuz yoksa olmaz dedi, acilden giriş yapsak dedim ama bakılmaz dedi, nasıl hastane anlamadım.. Dewlet de bakar mı bilemedim, en ufak bişey de geliyorsunz diyip bakmıyorlar tersleyip..