rmdfile Amin hepimiz insallah.Benim tansiyonum 13/9 dan asagısını görmedim,dr gittigimde 16/10 u gördügüm oldu günde 4 kere alfamet iciyorum ama hic işe yaramıyo.Yürüyüş yapamıyorum ama ins bundan sonra havalar düzeldi cıkıcam.Stres yapmamak elde deil.Hicbiseyi takmamaya calısıyorum ama yinede yükseliyo.