Sabihanur1 herhangi bi test yapmadan iğne yapman tuhaf. Hiç zor değil, hele ki ucunda bebeğinin hayatı söz konusuysa gocunmadan yapıyorsun iğneyi. İlk aylar karından yaptım ben, karnım gerginleşiniz bacağa geçtim. İyice araştır canım, gerekirse başka doktora git. Allah’ın izniyle herşey yoluna girer strese sokma kendini 🌼