Adaa8905 ben 3+4′te başladım, şimdi 9+6′dayım, başlarda benim de çok morarmam oluyordu. Şimdi pek yok çok şükür. Göbek deliğinizin 3 parmak sağından ya da solundan vurmalısınız, bir gün sağdan diğer gün soldan olmalı. İğnenin havasını almıyorum, o havayı da enjekte ettiğimizde ilacın dışarı çıkmasına engel oluyor çünkü. iğneyi enjekte ederken yavaşça 6-7′ye kadar sayıyorum, içindeki havayı da enjekte edince 1-2 saniye bekleyip öyle çıkarıyorum, kolonyalı pamuğu sadece üstüne hafifçe bastırıyorum ovalamıyorum, 3-4 saniye kadar sonra göbeğimin iğneyi yapmadığım tarafından çok hafif pıt pıt diye 2 parmağımla vuruyorum böyle olunca daha çabuk yayılıyor. Eğer yine morarma olursa peçeteye kolonya döküp morlukların üstüne koyun. Ben bu yöntemi yaptığımdan beri morarmam olmuyor bazen iğne ucu kızarıklığı oluyor sadece. Bir de önceden yemek yiyip hemen vuruyordum şimdi karnım çok dolu değilken vuruyorum bunun da etkisi var mı bilmiyorum.