Candanesra ben ilk bebeğimi kaybettim o zamanlar Yılmaz beye gidiyordum karnımda ölü bebekle bir hafta olmuş bana şimdi eve git ütün gelirsin alırız dedi. Öncesinde de bir haftadır dua et sana bir şey olmamış seni zehirleyebilirdi demişti eve git deyince şaşırdım ben eve gitmek istemiyorum şimdi yapın işlemi dedim sonrasında da bıraktım zaten Yılmaz beyi. İkinci gebeliğimde Uğur beyle başladık doğumumu da yaptırdı Allah razı olsun sezaryen oldum ama bir gün bile ağrı çekmedim ilk gün ayaklandım. yine hamileyim yine Uğur beye gidiyorum. Sevgi hastanesindeki doğum doktorlarının genel iyiymiş Ama