Saracs sanırım 50lik yaptılar şimdi 100lük mü yapacaklar?
bende ailemde olduğu için direk 75 lik yapıldı ve şeker çıktı diyrtisyene yönlendiriyor ilk etapta parmaktan şeker ölçüm cihazı aldım iki hafta diyet yapıp şeker ölçtüm eğer diyetle düşüyorsa doğuma kadar devam ediyorsun insüline gerek kalmıyor benim 2 ay olacak diyetr devam şekerim düştü kilo almıyorım bebek ise tam haftasında kilosu bu çok güzel motive ediyor
ancak şekerin yüksekliğine göre diyet işe yaramayacak durumda ise direk insülin de verebilir bu kısmına bilgim yok doktorların bileceği bi durum bildiğim kadarıyla yaşadıklarımdan anlattım👍🏻
şeker fazla olursa bebek iri olur su fazla olur erken doğum riski bebeğin şeker hastası olması vs biçok sıkıntı olabiliyormuş umarım çıkmaz veya diyetle düxelecek şekilde çıkar☺️