ebrunuz__ tam detay bilmiyorum ama arkadasim suyum geldi dedi, doktorda yasatacak kadar suyu oldugu icin bir kac hafta dayanabilir demis. 28de geldi suan 30.haftada. Evde hic kalkmadan yatiyor. Cok sık kontrole gidiyor suyunu kontrol altinda tutuyolar. Ama tabi herkesin durumu farkli. Doktor ne dedi size? Hastanede misiniz?