Seherozen benim de 6. Haftamda ve 12.haftamda oldu baya regl olur gibi. Doktorum 6.haftadan sonra proluton yazmıştı iğneyi vurulurken oldum yani. Şuan 20.haftam henüz daha olmadı ama içimde hep bi korku var tekrar olacak diye. Bence sakin olmak hepsinden önemli. Sonuçta birşey olacaksa olur diğer türlüsü bebeğe zarar. Sana önerim riskli gebelikte uzman bir doktor bulman. Progeston emilimi midede olduğu için çok bi etkisi olmaz demişti bana doktorum. İlk doktorum progeston vermişti sonra onu proluton iğneyle değiştirdik. İğne de haftada bir olması gerekiyor. Herkesin vücudunun hamilelğinin farklı olduğuna, stres yapmamak gerektiğine ikna et kendini :)