Nrn Merhaba 40+3 olduk biz nst de sancılar var ama düzensiz yarın doktor suni sancı ile doğumu başlatalım dedı yarın yatışım yapılacak suni sancı ile normal doğum yapan varmı ???
Knber Nrn ben yaptım Can'ım 37. Haftamda açılmam olmadı Bnm o yüzden çok zorlandım suni sancı serum gibi bir şey benim için acı eşiğim mi yüksek bilrmedim🙈Sadece son 2 saat suyumu patlattıklarında çok bağırdım 😂
Knber Nrn İnş korkutma kendini Rabbim yardım ediyor bu arada aklına gelir mi bilmiyorum ama doğumda bana dua eder misin çok ihtiyacım var 🙏🏻
Nisanurr Nrn yok canım gerçekten korkulacak bişe yok evet doğum sancısı sonuçta kolay bişe değil ama dayanılmayacak bişe değil bide ben epidural oldum sende tercih edebilirsin bence 🤗👌