Valla ben bi kaç kere gittim oraya .. doktora sormasan bisey soylemiyodu ultrasonu pek net değil görsen de anlamıyorsun bisey kalp atışını bile dinletmiyodu yani eşimi almiyodu içeri pek de memnun kalamamıştım ben maalesef.. ama kişiye göre de değişebilir ..