Ysmn_11 ben oldum spiral taktı doktor 2 ay o kaldı iglesmesi için yapışmaması için sonrasında da eşim doğu görevi deydi 2 ayda öyle geçti yapmadık çocuk denemeye başladık vitamin eksikliği falan varmış o yüzden iki kimyasal gebelik oldu ilk bı kaç denemede 6. Ayda sağlıklı oldu şimdi 27 haftalık hamileyim ,tabi nasip sonrasında ilk aydanda hamile kalan var 1 yıl sonrada rabbim nezaman ol derse oluyor ama hamile kalmaya engel değil ameliyat sadece hamile kalınca rahim ağzı uzunluğu önemli etken doğum yapmamak için 13. Haftada serklaj yapıldı önlem amaçlı ona dikkat et hamile kalirsan