Gulgzm Arkadaşlar merhaba, böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?? Bugün detaylı usg de gördü Dr. Başına gelen ya da gelmiş birine tanıklık eden oldu mu??
Nundiyebiri Gulgzm Gulgzm tekrar kontrole gel falan demedi çünkü tüm organlar aynı anda oluşmaya bilir bazen belki ileri haftalarda düzelir Çünkü benim bebegimin bir böbreği yerinde değil ama öyle dedi 5 hafta sonra tekrar gel yerleşmiş mi diye bakalım dedi
Gulgzm Mom789 sıkıntı yaratmaz dedi ama bende ilk defa karşılaştım bu durumla tedirgin olmadım değil. İlk gebeliğim internette de pek bilgi bulamadım buraya yazmak istedim
Mom789 Gulgzm istersen başka bi radyoloji detaylı usg doktoruna sor içinin rahat etmesi için,instagrmda falanda cevaplayan doktorlar oluyor ordan bi doktorada sorabilirsin canim