ilk61 Merhaba , çamlıca erdemde çalışan birisi olarak doktorlar aşırı iyi. Hastalarla doğum sonrsası anket yapardım , asla 1 kere bile memnun olmayanı görmedim , evim yakın olsaydı bende kesinlikle orayı tercih ederdim , doktorları birbirinden tatlı ve ilgili🤗