Gulten_94 Ben 20 de girmiştim detayliya vardı,24 te girdim vardı. 28 de perinatolog tekrar baktı vardı. O hafta çocuk kardiyoloji görsün dediler o da var dedi. Doğunca 1 aylık olduğunda getir dedi. Kızım şuan 1,5 aylık 2 tane çocuk doktoruna gidiyorum. İkisi de kalpte bı sorun yok dinlemede götürmene gerek yok dedi. He kayboldu mu kaybolmadi mi bilmiyorum. Pandemi yoğun olduğu için de doktorlar pek önermedi. Belki biraz vakalar azalınca kardiyologa giderim. Yani diyeceğim tekrar tekrar girdiğinizde detayliya kaybolmayabilir. Doğduktan sonra da bı süre zarfında kaybolduğu oluyormuş. Biz ne durumdayız bilemiyorum tabi