Diloss2210 17 haftalık hamileyim ve aşırı derecede ağrım var sırtıma vuruyor karnımın ağrısı boyle bi durumla karşılaşan var mıııı
Gizemburak35 Diloss2210 bu haftalarda.agri bebegin ve rahimin buyumesinden dolayi normal canim ama bi asiririk soz konusu ise doktoruna gorun bi an once
Alizel Diloss2210 benim de vardı ama sizin ne kadar ağrıyor bilemem . Tuvaletim geldiğinde daha şiddetliydi. Gaz oluyor sanırım. Geçti şimdi 18 haftadayım.