Tazeannis 27 haftalık annisler ne durumdasınız neler var baskı hissediyor musunuz hareketler boy kilo nasıl ilerliyor hadi birbirimize fikirleselim biz 26+3′üz oynamalar iyi şükür kızımız olacak karnım baya çatladı benim 😏😂
Balarisi23 Tazeannis benimde 26+5 bebiş tekmeliyor oğlum olacak benim de sağlıkla gelsinlerde 💕 çatlağım çok oluşması henüz krem felan kullanıyor musun canım
Bulutsevdasi Tazeannis ben bugün 27 oldum. Geçen hafta tekmelerine alışma sürecinde iki gece uyuyamadım. Şimdi artık alışıyorum. Karnımı baya zıplatıyor. Babasida hissetti. Artık kocaman kız olduk biz teyzeleri ☺️ minik kelebegimiz çok şükür zorlu süreci atlattı.
Asyamira Tazeannis bizde 26+4 üz hareketleri çok net bi şekilde hissediliyor itip kakıyor sürekli minik kızım 😂😂 henüz çatlak oluşmadı çok kilo da almadım ama zaten normalde de zayıf birisi değildim almıyor oluşum daha iyi oldu karnım şuan için normall 🥰😂
Huzurmelegim_28 Tazeannis 26+1 oldukk çatlaklat başlamış bende güzel kızım kıpır kıpır bazen duruyor zaten dönmüyor doktorda haftasıyla uyumlu dedi sırt ağrısı bel ağrısı olmasa daha güzel olucak sağlıkla gelsin inşallah 🤲👼
psychologist Tazeannis benim de 26+3 😇 baya vuruyor artık. Şükür gece uyuyorum bazen oynuyor sırt üstü yatıyormuşum uyarıyor😀 çatlak bende de oldu . Bel ağrım oluyor bazen . Şükür iyiyim genel olarak
Selin23 Tazeannis bende 24 haftalığım özellikle yorulduğum zaman bebek genital bölgeme baskı yapıyo damar atışları gibi hareketler oluyo normaldir inşallah
Lose Aynen kasıklar da ciddi bi ağrı var bende de özellikle yürürken ağrıyor ama oturur uzanırken sorun yok Normal mi bu ağrılar?