Momylinda Kızlar bebeğim doğdugunda bembeyazdı aşırı ertesi günde öyle ama hastaneden çıktıktan sonra kızardı cok böyle esmerleşti gibi ama değil gibide sadece kırmızı sizce neden esmer mi olacak dite
Alpaserdu Momylinda benim bebeğimde öyleydi kızaran çocuk sarışın olur derler büyüdükçe rengi açılır 😊
gulin-35 Momylinda cok degıscek daha oglum dogdu esmerdı bır yasına geldıgınde fotoda sacları parlıyordu sarılıktan sımdı kumral 😀
Esra_baki Alpaserdu Gerçekten alakası var mı ki biraz tuhaf bı benzetme olacak kızım doğduğunda kırmızı et gibiydi teni şimdi sapsarı olmasa da sarı.saci teni de beyaz ☺️
MinnieMouse Momylinda kizim dogdugunda beyazdi pamuk gibi, sonra sarilik icin fototerapi aldik. 5 gunluk falandi kara kiz oldu 🤣 su an 11 aylik olucak sarardi beyazlasti pamuk gibi ask bocegim 😍