Sibel93 evet vallahi öyle canım hemde ne almak bullak oluyor insan ama iyi ki yazdım. Evdeyiz zaten sürekli, içimdekileri paylaşmak iyi geldi ve çokta mutlu oldum güzel anneler ile tanıştım burda. Amin inşallah sağlıcakla gelir canım hepimizin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️🥰