Annem 37 yaşında kardeşimi doğurdu, annem şeker hastası olduğu için ve yaşı ilerlediği için zaten riskli bir gebelikti, 3 4 aylıkken bu cocuk engelli deoğacak, down sendromlu doğacak dediler, annem öyle kötü günler geçirdi ki aldırıp aldırmama konusunda. Bizimde desteğimizle ne olursa olsun kucağıma alıcam dedi, bunun üzerine sıvı aldılar karnından bu cocuk doğarken ya seni öldürür ya kendi ölür, yaşasa bile sakat olacak doğur dediler (kürtaj olamıyordu cok büyüktü)5 6 aylıktı… annem yine kabul etmedi bu sefer annemin kanamaları basladı hastaneye gittik, cocuğun kesesinde hiç su kalmadığını böyle giderse 1 2 gün içinde öleceğini ölürse annemide zehirleyeceğini doğur bu cocuğu dediler yine… Doğur derken, kürtaj binevi… annem bir hafta boyunca neredeyse hergün 5 6 litre su içti. Tam 7 aylıktı doktor bu mucize hersey yolunda dedi. Şimdi kardeşim 14 yaşında turp gibi hiç bir sağlık sorunu olmadı sapasağlam doğdu. Bu arada annem sezeryanla doğum yaptı, ve hiçbir devlet hastanesi annemi kabul etmedi ameliyat masasında kalır diye :( ama şükürler olsun ikisi de gayet iyiydi. Demem o ki canınızı sıkmayın bu testlerin doğruluk payı yüzde 40 tan daha az. Engelli de doğsa o sizin bebeğiniz, ve siz günahsız bir meleğin annesi olacaksınız 💓💗