Merhaba arkadaşlar
Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin
Seneye anneler gününü kutlamak nasip olsun herkese
Evlat sahibi olmak isteyenlere de tez vakitte hayırlı haberler versin inşallah
Sorum şu ki bu sıra her yarım saat bazen 15 dk bazen 1 saatte bir karnım sertleşiyorr bebek sertleşiyorr iktiriyor
2 3 dk sonra geçiyor
Sonra yine oluyor
Agrı sızı yok şimdilik şükür
Nts dede düzenli sancı çıkmadı Bi tane 100 çıktı agrı oda düzenli değil diye saymadılar
Dr magnezyum verdi kasılma için ama pek bir işe yaradığı söylenemez
Bebeğim hareketlerini takip etmeye calışıyorum
Eskiye oranla azaldı ama çok şükür
Benimle aynı olanlar yada bu haftalarda ki anne adayları
Durumlar aynı mı yoksa bende bir sıkıntı mı var 🙄🐥🧿