2 doğum yaptım ama doktorum dışardan gelmişti 3 . Gebeliğimde 14 haftalıkken suyum geldi hiç ilgilenmediler üstüne ebe direk çocuğun ölmesini bekliyoruz gibi saçma salak konuştu şikayet ettim sağlık bakanlığına işlem başlatmıştı bu olaydan sonra asla o hastane gitmedim