Ozge890 ErdemirinAnnesi ayn öyle o yüzden çok korkuyorum yok normalde olsa kafama takmam ama erken doğum riski olunca kucucuk biseyde ha geldi ha gelecek diye düşünüyorum
azraaaaa Mdneee123 kızımdada aşağıda taşıdığımı söylemişti doktor ama ben kendimce bişey farketmemiştim ama bunda bacak aramda sanki bazan kasığıma dokunmaya korkuyorum bebek orda zarar veririm diye 😂😂
azraaaaa ErdemirinAnnesi aynen canım dikkat ediyorum ilk gebeliğimdede aynı sıkıntıyı yaşadım bu ikincisindede öyle ilkinde dikkat ettim ki çok şükür zamanında doğurdum bi sorun olmadı