kubraballi23 kızlar merhabalar hayırlı geceler. bende böbrek genişlemesi vardı şimdi dr. geliyorum takipliydimde sürekli büyümenin üçüncü seviye olduğunu ve artık tel takılması gerektiğini söyledi. başına böyle bir şey gelen taktıran var mı?
Selmakaraduman20 kubraballi23 hayırlı geceler canım ilk hamileliğimde bende de olmuştu ama bi hafta kadar ilaç içtim sonra ağrım olmadı taktırmadım.
Nelmali kubraballi23 çok zor bir islem olmadığını biliyorum hatta ürologlar için çok sıradan kolay bir işlem takılan yakınım da vardı bir sorun yaşamadı tabi her şeyin riskleri var bunları doktorunuza sorup emin olun